I'm Back


Befinner mig just nu hemma hos mamma för att umgås lite eftersom det blir pappas vecka nästa vecka. Vi har inte haft internet i lägenheten ett par dagar så inte kunnat bloggat, men ska fixa de! Det är jätte mysigt att ha lägenheten och kunna umgås med tjejerna :) Imorn börjar jag praktisera på musikens hus igen och efter att jag kollat schemat så kommer de vara rätt mycket att göra men de är då det är som roligast.
Jag och Cissi var med Martina i stockholm i torsdags för att stötta henne när hon skulle sjunga upp för en skola som heter Kulturama, vill bara säga att jag är så stolt över henne att hon vågade och verkligen gav allt, hon är grym !


Jag älskar dig . / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0