Jogga

Jag satt här och velade om jag skulle orka ta mig till friskis och svettis eller om jag skulle gå på bio med mikaela och co ikväll istället.. Sen tänkte jag varför inte hinna träna och gå på bio? Jo, så jag satte på mig joggingskorna och stack ut och sprang.
När jag var där ute i spåret och sprang kom jag på varför jag just köpt friskis och svettis kort.. Jag tror jag aldrig någonsin har sprungit så fort i hela mitt liv! Jag är nämligen OTROLIGT mörkrädd och adrenalinet jag fick av att tro att det ständigt var något i mörkret fick mig att rusa iväg i en väldans fart. Så fort jag fick chansen att gena av och ut till ljuset igen tog jag den chansen. Joggade av mig lite bland husen till sist.
Visst jag fick en väldigt bra konditionsträning, men det var inte värt det för fem öre. Det där tänker jag inte utsätta mig för igen, i första taget och det blir inge mer jogging i spåret för min del för ens Midsommar (=sol dygnet runt och inget mörker!)

Nu blir det Shutter island, cya. /s <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0