Lägenheten

Klockan är sådär halv tre och jag är redo för att sova. Men känner att om det ska storma in tre fulla brudar här om en halvtimme är det väl inte ens någon idé att jag försöker? Kan vänta tills de kommer hem och så somnar vi tillsammans. Ha, michelle hade någon konstig idé om att jag skulle läsa högläsning nu igen.. Visst jag är inte så trött för tillfället, men nej tack.

Eftersom jag inte har något annat för mig täntke jag visa lite bilder från lägenheten. Och hm, eftersom den inte är så stor och inte består av så mycket mer än en säng, så är det det ni får se helt enkelt;







VÅRAN MIDDAG!
Strunta i datumen, så hoppas jag ni sover gott! Puss s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0