Lördag

Hel-dag på stan. :)
Hela Eko-T gänget samlades på Ikea för att köpa grejer till vår monter till mässan på Fyrishov.
Nu känns det lite som om vi har läget under kontroll. Jag ska måla en stor björk på "väggarna", och vi har köpt färg. Vi har golv och sådär. Japp. Det där blir nog bra.. Är nästan lite nervös.
Vi åt lunch på IKEA och tog det på firman. Kändes riktigt exlusivt.

Nu står michelle i mitt rum och rotar fram gamla sommarklänningar till BJ ikväll. Antar att hon har gett upp vintern. Det är vår nu liksom. Jag har också bestämmt mig för att låsa in gamla dunisen och inte ta fram dem för ens 2011. NU ÄR DET VÅR.
Jag är glad och älskar Michelle.


/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0