Lördag

Nu har jag fått grina av mig lite.. underbart avsnitt!
Back to reality!
Idag ska jag träffa min lilla kusse. Vi ska ha en heldag med honom och göra saker han vill. Kanske pulka, fyrishov eller bara handla julklappar. Tror faster också följer med, så vi tar nog en fika på stan eller något i den stilen lite senare på dagen.
Nu väntar jag bara på att duschen ska bli ledig någongång..

Om jag hinner ska jag hjälpa till med inflyttningen till lägenheten på stan. Tror frida och michan ska hålla på med det idag. Får ringa dom och kolla läget sen.
FÖR IKVÄLL BLIR DET JU RESTURANG. Mikaela fyller nämligen 19 (wtf?) på måndag!
/S


Elmer för några år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0