michelle !

Sitter och väntar på att Sara ska duscha sen ska jag ner på stan och köpa en present till min bror ( sent jag vet.. ) sedan raka vägen hem för att vi ska ha middag och sedan kommer poppes kompisar senare. Jag tog ledigt imorn så ska verkligen soooova ut ikväll ska bli skönt med en stor säng helt ensam hehe. Imorn ska vi träna ett skit bra och roligt passa på ekeby yey !

Låt : Please excuse my hands
Färg : röd
Utsikt : blåhimmel ( <3 )
Doft : nyduschad sara
Sits : på golvet halvt lutad mot sängen, inte skönt i svanskotan..
Smak : mint
Temperatur : lagom
Humör : braaaa
Hjärtslag : normal?
Person : booorriiii

ska nog sluta nu.. kommer inte på så mkt mer..:P  / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0