Onsdag

Sitter i ett tomt klassrum med Jotta och Frida. Vi håller på att beta av de nya UF grejerna vi har fått, så att det ska slippa behöva bli som sist; Vi lämnar in allt ett halvår för sent. Aja, kämpa på!

Har sådan otrolig träningsvärk i benen och typ.. kroppen? Fick för mig att jag skulle springa en timme på ett rullband på friskis igår. Hm.. Dom brukar ju säga att det är värst två dagar efter också?
Vi ska iaf och träna snart igen´, klockan fem. När man värmer upp allt igen brukar det ju ändå försvinna.

Sen hoppas jag på en ROLIG kväll. Vi hörs i lägenheten ikväll. Puss och kram Saaraa.


Bilder från Kristinas mobil från ÅRE. Jag och lillkussen har snöbolskrig i två meter djup snöö.. Drömmen, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0