Pucko

Det spelar ingen roll om jag tar ett halvt glas vin eller en hel sjuttis, jag blir ändå BAKIS.
Eller vänta.. Jag behöver ju inte överdriva, har varit mycket mer bakis än vad jag är just nu. Är bara så otroligt trött! Dom kom hem halv fyra inatt, så somnade väl runt fyra och vaknade av Agnes väckarklocka vid sju-åtta och kunde helt enkelt inte somna om.
Kommer DÄCKA runt sju ikväll.

Är i lägenheten själv just nu iaf. Stackars michelle har inte slutat än och ännu mer stackars Frida är på sin dans.
Och det är kaos här.. Jag tänkte väl ta tag i det nu, när jag har vilat ut lite efter skolan, men blä. Sen lovade jag att jag skulle handla också, men funderar på att strejka. Vi har några äckliga gamla fiskbullar och pasta i skafferiet. Vilken dunder middag, tycker ni inte?
Nej, jag går nog och handlar iaf.

Ville sen bara säga hur underbart gott Pucko är en dag som denna. Tack! /s


Kommentarer
Postat av: ellis

kanske våldsgästar er ikväll!

2010-03-25 @ 18:06:20
Postat av: sara

GÖREEE

2010-03-26 @ 09:32:45
URL: http://saraochmichelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0