seg dag va ordet

 

Hejsan, det var ett tag sen. Det har hänt en del dom här senaste dagarna som gjort att jag inte varit vid min dator så mkt faktiskt ! Lördagen va vi på uf-mässan sedan middag hos en kompis så kom Hakim över, ytterst trevligt. Sedan bar de av till lägenheten för att fixa oss, vinet va sjuukt äckligt så de va bara att klunka ! Sedan bussen till Paula där de va mexikaskt, dom satsa med hattar, tequila ( eller hut de stavas ) och lite texmex tilltugg :) Jag och Frida drog sedan vidare till Vip för att hälsa på Hakim men han va rätt upptagen med att jobba så jag och Frida körde våran traditionella bugg haha. Så då blev de schalger och sånt sen nästa musikstopp va på teatern med Rock ! Dom va iofs rätt läskiga.. men jag fixa de ganska snyggt eller ? hehe. Igår blev de Ikea med familjen för att kolla saker till huset och sedan till lägenheten där de blev mys! Låg och snacka till kl 2 så va rätt trött idag men va inte så mkt att göra så jag och Cheri satt mest och skratta åt varandra och åt oss själva. Hoppas på att Desire'e mår bättre imorn så jag kan snacka massa skit med henne och bara umgås ! Veckan kommer bli kanon känner jag ! Saknar Sara faktiskt.

 

 

/ m

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0