Skidor

Det känns som att jag är i något sorts mellanläge just nu.
Jag är varken det ena eller det andra och jag hatar det. Kanske låter lite konstigt, men ibland känns det skönt att kunna sätta sig i ett "fack". Man vill liksom veta vad man är och var man hör hemma.
Är så trött på att inte veta bara, så snart skiter jag nog bara i allt och väljer en lätt väg själv bara.

Min faster och farbror har en stuga uppe i fjällen. Jag tänkte kolla upp lite tågtider och sånt dit, så att man kanske kan följa med en halv veckan ungjefär. Jag och Kristina skulle åka isf och det skulle vara väldigt skönt att komma bort från u-sala. Vi kan ha vårat egna lilla spa där uppe och inte tänka på något annat än oss själva. Hoppas på det. Puss Sara.

Bilden är från fjällen för några år sedan, men Jens och hans familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0