söndags mys


ameen.. haha, men jag har faktiskt badat bubbel oxå ! Väldigt skönt och avkopplande, lite för kanske för jag höll på att somna.. men dagen har varit en soft dag och de ska fortsätta på de spåret! kl 21 ska jag se en mysig film som heter music and lyrics hoppas, att jag inte somnat innan bara.. heh. Jag ska packa ihop sista grejerna sen också till lähenheten !


Schema för veckan ;

Mån: praktiken och fila lite mer på mitt event sedan förhoppningsvis träna och ha inflyttningsmiddag med mina sambos :)

Tis: praktik sen inget speciellt planerat vad jag vet ännu, träna ?

Ons: praktiken och hem till pappa och ha aloe vera möte sen kanske utgång !

Tors: min syster ska sjunga upp för en skola i stockholm så ska dit om jag får ledigt från praktiken och stötta henne tillsammans med mamma

Fre: Vara på musikens hus hela dagen för att hjälpa till på Tomas Ledin konserten :D

Helgen är ännu oklar men något roligt ska vi vell hitta på !







Love, love, love / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0