Torsdag

Gah är så mycket just nu, men jag kämpar och lyckas ändå ganska bra! Har endast missat en halv dag i skolan denna vecka. Bra Sara. Jag har varit på alla möten jag behöver gå på. Jag har kommit framåt liksom. Är däremot cptrött och får ont i huvudet hur lätt som helst. Min kropp tål inte att gå på helvarv.

Var hos tandläkaren idag. Inget hål, som vanligt. För dom som inte vet ÄLSKAR jag att borsta tänderna. Gör det minst tre gånger om dagen. Är jag hemma gör jag det efter varje gång jag har ätit.. minst. Det är som massage för munnen. :)

Det är som att jag har för mycket att skriva just nu.. vet inte var jag ska börja och vill inte skriva en uppsats. Tror jag avslutar här tillsammans med ett stort frågetecken. Bananbyrån ?


/S

Kommentarer
Postat av: linn

haha aa visst e den fin!? ;)

den kommer från Lindex ;)

2010-03-04 @ 22:23:29
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0