11.07

Är otroligt trött men sitter med en kopp varm choklad som ska piggna till mig, lunch med pojkvännen blire sen och lite shopping och eftersom han vill vara snäll och generös så bjuder han på allt, snällt va? :) . Jag tror inte på att man kan köpa kärlek eller vänskap men att komma med överraskningar är mer än gulligt :) Efter praktiken så ska vi hem till mig och ha aloe vera möte och mitt mål är att mina föräldrar ska testa på de! ( jag kommer lyckas och kommer dom älska de ? ) Du var min bästa killkompis men sen sprack de.. vi har nu tagit tillbaka kontakten och jag är verkligen glad över de. När vi träffas så bråkar och skrattar vi som om vi var syskon. Träffade denna underbara vän igår och alltid lika roligt att se dig :)   

en av dom bästa <3 / M

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hejsan

ja det har du rätt i det måste man :D

allt bra?

2010-03-10 @ 11:45:43
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/
Postat av: LOWA

SV: den var rikigt sorlig. jag grät hela tiden :(

2010-03-10 @ 12:56:23
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: ellis

gud va fin bild på dig michelle!

2010-03-11 @ 12:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0