Vår

Ja, som sagt, man har ju sovit skönare än vad man gjorde inatt.. Jag är van att ha en 1,20 säng för mig själv och nu var vi fyra personer!
Gick upp ganska tidigt för kunde ändå inte sova och tog en promenad ner på stan. Så otroligt fint väder och jag blir glad i hela kroppen när det är så här vårigt! Wow. Köpte lite frukost och satte mig i skolan och åt och läste lite.
Börjar nu om fem minuter och vi ska ha något sorts skådespel på internationella poliktiken som ska hålla på i 3 timmar. Vet inte riktigt vad det innebär, men kan kanske var roligt.
Funderar på att åka hem efter skolan och hämta lite saker och äta och så, innan jag åker tillbaka till lägenheten och kör ett INTENSIVpass på friskis.
/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0