Godnatt

Jag är så taggad på shopping. Ska till stan med Mikaela imorgon, (bara en snabbis, ska plugga egentligen) och hoppas jag hinner stressköpa något!

Jag är väldigt nöjd där jag är just nu. Jag vill egentligen inte ändra på någonting. Vill inte blir äldre, vill inte bli yngre. Jag har lärt mig att typ leva med mig själv, precis som jag är och det är så skönt.
Jag orkar inte börja planera tre år framåt, att jag måste göra något vettigt och nyttigt nu. Jag kommer väl ändå förmodligen hamna på något lamet jobb, där jag kommer stanna i 40 år, så det är ingen stress dit. Nu vill jag bara ta det lugnt och leva för varje dag som kommer.
Jag ska ha mitt sista och bästa sommarlov någonsin. Inga måste, bara roliga saker. Inge jobb inbokat, eller inget tvång till någon skola.
Jag ska göra det jag känner för dagen. Jag har iaf en fördel att jag kan det. Jag har satt jag klarar mig.
Sa.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sara jag vill verkligen äta glass idag när vi är på stan! Kan vi? :)

2010-05-02 @ 09:48:38
Postat av: Sara

DET KAN VI!

2010-05-02 @ 10:11:39
URL: http://saraochmichelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0