I wanna be a billionaire so fuckin' bad

okej jag höll inte de jag lovad men kommit in i en bloggtorka.. men mkt att göra nu och är grymt trött när jag kommer hem om dagarna. Va på middag igår där Viktor bjöd in alla ambasadörer och några av deras vänner på BJ :) Grymt god mat och trevligt folk, vi stanna kavr en stund eftersom det var en skiva där samtidigt men den var mindre rolig plus att sista bussen gick halv 1 så tog vi den. Fick även ett glädjebesked som många väntat på ! Min pappa och hans sambo som är mamma till mina bonus syskon, vi är ju liksom 6 pers här hemma hos pappa men de funkar kanon. Men dom är i England just nu på en resa bara dom 2 och vi har bara väntat och tjatat när de gäller förlovning, men när jag och sara stod på dansgolvet och skaka lite rumpa så fick jag ett sms av Helena där de stod ; Förlovade..., Ja det är vi nu !!!! :) Jävlar va glada vi blev, bara kollade på varandra , skrek och hoppade :D Jag kommer ihåg när min mamma och hennes man gifte sig hur vackert det var och älskar hel grejen med bröllop !
Ikväll att ta de lungt framför en film: sommaren med Göran, tro det eller ej hehe, snacka med min kompis om att när jag gillar en film eller låt så fastnar jag väldigt lätt.. låten som är rubriken är en av dom ;)


 

<3 / Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0