Stockholm

Trevlig dag med strålande väder! Fick skjuts av min mor så fick sova en extra timme och de uppskattades verkligen, kommer till skolan vid 11 och då e de bara att gå på bussen direkt. När vi är i stockholm stannar den vid museet där vi såg en cosmonova film som handlade om rymden och den va ganska najs.. men lite läskig. Efter det kom bussen och hämtade och körde tvklassen till tvhuset medans vi åkte till MTG där Rix FM, NRJ och massa andra radiostationer sänder ifrån men den stationen vi besökte var Bandit Rock som nu även kommer börja sända på Lugna favoriters frekvens här i Uppsala och massa andra städer. Men vi fick vara med på sändningen och skrika till lite så man hörde att vi var där sedan berättade killen som sände om hur hans resa dit var och hur de brukar funka under en sändning, de var super kul att se hur allt funkar på riktigt. Vi sänder ju också i skolan men inte med samma utrustning.. hehe.
Vi gick även och snacka med killen som skulle sända från NRJ och han va lite rolig faktiskt :) Och Titti från Rix FM vikade till oss haha.. Nu sitter jag med mitt arbete och de går långsamt men frammåt! ska befinna mig på stan vi SF och träffa Sara vid 11 sen går vi till BJ för att skaka lite rumpa och träffa några fina vänner. Bilder från dagen kommer senare :) peace / M

Kommentarer
Postat av: Henrik

heey:) hoppas du mår bra, vad hittar du på idag då?:)

2010-05-05 @ 01:21:54
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0